onsdag 12. september 2012

Ufoene mine i høst

Liten brikke som er blitt til engang i fjor  så nå er det og få det ferdig...

det som ligger her skal bli et par grytekluter og en duk...

så er det et teppe som er bare en topp
babyteppe skal det bli...

Dette teppe ble lagd en helg i 1998 på hyttetur i Trysil
så da er det vel på tide og få det ferdig...

Hjerte teppe er sudd for hånd og er fra 1998 så nå tror jeg skal få gjort noe med det...

Trekant duk som skal være på et trekant bord startet visst med det i 1997
Så denne høsten har jeg tenkt og få de ferdig...
Så her skal jeg faktisk bli på syrommet en del..
Kose meg skal jeg...

1 kommentar:

  1. Her ligger det til rette for masse flotte kreasjoner! Hjerteteppet så veldig tiltalende ut, sånn fra en ikke-syerskes ståsted :)

    Forresten tøft å finne frem ufoene slik, det er det vel flere som burde gjort...

    SvarSlett