lørdag 26. februar 2011

Hva skjer hos meg ?


 Ja, hva skjer hos meg. Jo VM  på tv og har strikkes det og er nå ferdig med første etappe og ei bukse som er strikket i online garn på pinne nr 3 og brukte ca 120 gram til str 1 år.
Så nå er jeg kalr med neste etappe i VM strikk.

Her er neste etappe må vel strikke ei dåps lue også så nå er det og få fart på pinnene og bli ferdig med den også..
Så er dåpskjolen ferdig men den trener jo også under kjole så nå skal de syes under kjole til dåpskjolen.
Silke er ikke helt min greie men det skal vel gå..


3 kommentarer:

  1. Oj, du er effektiv! Jeg gleder meg sånn til å se dåpsbarnet i samlet, ferdig antrekk, jeg.

    SvarSlett
  2. Wow, du går for gull skjønner jeg ;-) Heldig liten som får hjemmestrikket bukse :-)

    SvarSlett
  3. Jøss så kjapp du er :D Jeg er imponert :D Gleder meg til å se dåpsluen når den blir ferdig. Ønsker deg ei riktig fin helg :)

    SvarSlett